همشهری آنلاین: تیم‌های ملی مردان و بانوان ایران با ترکیبی که تلفیقی از بزرگسالان و جوانان بود در مجوع با مدال نقره علیرضا خجسته در وزن منهای ۶۶ و مدال برنز سعید ملایی در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم به کار خود در بخش انفرادی پایان داد.

S.Moulaea

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، سعید ملایی در مبارزه با اوتگونباتار مغولستانی، حریفش را ایپون کرد و به مدال برنز این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کرد.

ملایی در پيكارهای 2015 قهرمانی آسیا در کویت نیز موفق به کسب مدال برنز شده بود.

سعید ملایی ابتدا با قرعه استراحت روبرو شد، در مرحله دوم کوهارا از ژاپن را برد و در برابر سبیروف ازبکستانی هم پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در این مرحله با شکست مقابل نایسف لبنانی که برزیلی‌الاصل است و در بازی‌های آسیایی 2014 به مدال نقره رسیده بود، شکست خورد و به جدول بازنده‌ها رفت.

اما جواد محجوب در حالی به مقام پنجم رسید که در دیدار رده‌بندی داوران حق او را در برابر جودوکار میزبان تضییع کرده و مدال برنز را به حریف ازبکستانی هدیه دادند.

محجوب در این پيكارها ابتدا مقابل بخشی از افغانستان قرار گرفت و به راحتی و با ایپون کردن وي به مرحله دوم رسید که در این مرحله سعیداف تاجیکستانی را برد و در مرحله نیمه نهایی مقابل نایدان مغولستانی که سابقه كسب طلا و نقره المپیک را دارد، شکست خورد.

کد خبر 330825

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha